torsdag 4 juli 2013

Tiden går för fort

Just nu springer bara tiden iväg, mot min vilja. Jag har fortfarande saker kvar att planera men dagarna är fulla av aktiviteter och jobb så jag hinner inte. Hoppas att jag kan sitta ner en stund på lördag och i lugn och ro fixa det sista. För även nästa vecka är fullsmockad med aktiviteter. Måndag och tisdag måste ägnas åt packning och jobb, onsdag-torsdag blir det förhoppningsvis segling och på fredag 12 juli ÅKER VI.

Vi kommer att åka från Uddevalla till Uppsala via Kumla på fredagen. I Kumla ska vi göra en kort visit och hälsa på Anders föräldrar och äta lunch. Anledningen till att vi åker till Uppsala är för att jag ska flytta till en ny bostad där och vi ska flytta så mycket som möjligt av alla mina saker. På lördag eftermiddag åker vi till Vaxholm och sover en natt hos Annelie och Magnus och på söndag morgon börjar vi vår Norrlandssemester på riktigt.

Vad gäller planeringen har jag några städer kvar att kolla upp för nerresan Sveg, Orsa, Mora och  Malung. Uppresan ska vara klar. Jag ska även ta en extra titt på aktiviteter i Boden som kan vara av intresse för oss.



Nu måste jag rusa. Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar