tisdag 23 juli 2013

Trasiga skor och dåligt resultat

Dagen inleddes med välbehövlig sovmorgon. Jag var trött.

Idag hade vi 2,5 km att gå till arenan (med en fullpackad stolsryggsäck), vilket min rygg inte riktigt klarade av. Jag var ordentligt slut i ryggen när vi kom fram. Lika dant blev det på eftermiddagen när vi skulle tillbaka. Det tar mer på krafterna att gå 2,5 km med fullpackad stolsryggsäck än att ta sig runt en 4,5 km röd bana.

Väl på arenan, på väg till start går min ena sko sönder, halva sulan lossar från skon. Vilket inte var så bra, det var bara att hoppas på att de hade tejp vid starten så jag kunde tejpa fast sulan. De hade som tur var tejp där så halva min ena sko blev klädd i sporttejp. Så i morgon blir det skohandling.

Dagen fortsatte inte bättre, i skogen gick det riktigt dåligt och jag bommade mer eller mindre varje kontroll. Banan var dock bra och fin med rätt svårighetsgrad men det var inte min dag idag

Kvällen dock blev riktigt lyckad, grillkväll med några vänner från Uddevalla. Och vi åt en riktigt god paj till efrerätt, rabarber och vit choklad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar