lördag 27 juli 2013

5:e och sista etappen

Igår sprang vi femte och sista etappen, på arena Åberget. Strålande sol och lite fukt i luften gjorde det riktigt varmt. Vi hade sen start så det var ju som varmast när vi startade.
På förmiddagen åkte vi förbi Ruter retro café och en loppis men de var stängda, så vi tog godisarenan istället. Dom har haft öppet 06-24 under O-Ringen veckan.
Dagens etapp gick ok. Jag bommade två kontroller, vilket gjorde mig riktigt sur. Jag hade riktigt bra flyt fram till åttan och hade gjort upp en plan hur jag skulle ta kontrollen, men dum som jag var följde jag den inte. Så åttan och nian gick inget vidare. Men jag plockade iaf fem placeringar i totalen.
Anders slog Magnus för första gången på O-Ringen, och var mycket glad för det.
På kvällen var det dags för 6:e etappen eller avslutningsfesten, som den egentligen heter, på Western farm. Mycket musik och dans, mycket folk, många vakter och väldigt trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar