onsdag 17 juli 2013

Röd bana, 8-kantig kyrka och björkarnas stad

Dagen inleddes med etapp två av High Coast 2-days. Och idag stämde banan, den röda banan var en röd bana. Det var första gången någonsin jag sprang/gick en röd bana, och det kändes bra att ha gjort det eftersom det är röda banor jag ska springa på O-Ringen. Banan kändes bra, det gick bra och jag kände att den låg på en nivå som jag klarar av, vilket är skönt. Dagens etapp var en kvitto på att jag förhoppningsvis kommer klara av banorna i Boden.

Efter tävlingen åkte vi till Själevads kyrka, en 8-kantig kyrka i Ö-vik. En annorlunda kyrka pga. dess form och fin både in- och utvändigt.

Det blev även ett besök på Fjällräven och Naturkompaniet Outlet och ett kort besök i Ö-vik city innan vi åkte vidare norr ut till Umeå, björkarnas stad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar