lördag 5 januari 2013

Uppstart inför O-Ringen

Jag vill börja med att önska er alla ett Gott Nytt träningsår!

Efter att ha skumläst terrängbeskrivning för alla arenor insåg jag att backträning är ett måste, då alla etapper har måttlig till stark kupering. Jag tycker därför att det passar alldeles utmärkt med ett träningsläger (eller i alla fall en semesterresa med träning) på Gran Canaria.

I skrivandets stund sitter jag på flygplatsen och ska om en stund kliva på planet.

Då Gran Canaria har vandringsleder uppe i bergen passar de alldeles utmärkt för backträning.

Planeringsmässigt kom jag i veckan att tänka på turistmässan i Göteborg som jag tror går av stapeln i mars. Den ska jag försöka besöka för att få tips på resmål. Turistmässan är en mässa där länder och städer i Sverige ställer ut och gör reklam för sina resmål.

Nu är det ombordstigning, så nu får jag ta och sluta skriva. Hej då på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar