söndag 20 januari 2013

6 månader kvar till O-Ringen

Det är idag 6 månader kvar tills O-Ringen invigs. Och min planering har tyvärr stått lite stilla pga "träningsläger", en flytt och lite annat. Jag har inte tittat på nya resmål men fixat lite på annat håll som har med resan att göra.

Jag har tagit reda på att turistmässan i Göteborg är 22-24 mars och Upplev Sverige i Stockholm är 26-28 april. Dessa mässor ska jag göra allt för att kunna besöka.

Jag har även vart i kontakt med mina släktingar som vi tänkte besöka i Kalvträsk på uppresan. De sa att vi var hjärtligt välkomna slutet av vecka 29. Där med är uppresan så pass färdigplanerad som vi vill ha den. Några fasta datum finns som vi ska förhålla oss till, och resten blir en överraskning och en riktigt road tripp.

På bilden syns min egendesignade keps:) Så ser ni någon som går runt med den så är det jag! Jag funderar på att även trycka en t-shirt, men vet inte riktigt hur den ska se ut.

Nu över till en helt annan sak som jag fastnat för. Jag gillar O-Ringens "marknadsföring" på hemsidan av olika rese alternativ, resmål på vägen och vad man kan uppleva under O-Ringenveckan. Jag tror att det är vad som krävs för att locka deltagare. Jag läste idag på hemsida om Daniel som bla tipsar om träning och förberedelser inför O-Ringen. Det ska jag verkligen ta till mig, nu när mina träningstillfällen under vintersäsong hittills har vart klart mycket färre än förra året :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar