lördag 15 december 2012

Halvfart

Nu har bloggandet, planeringen och träningen gått på halvfart de senaste veckorna på grund av mycket jobb. Men det ska det bli ändring på nu. Denna vecka kommer jag äntligen upp i tre träningspass, vilket är målet att hålla. Vad gäller planeringen av resan har jag några små idéer på hur jag ska hitta fler intressanta resmål och hoppas kunna ägna tid åt det nästa vecka.

Jag fick i veckan tips på bland annat en badplats norr om Örnsköldsvik, Salusand och ett café i Boden, Ruter café. Förutom att bada (vilket jag gillar) på Salusand  kan man även hyra stuga där. Vilket är bra att känna till då vi behöver ställen att övernatta på. Enligt tipsaren skulle det på Ruter café vara gott fikabröd och det är ju inte något som jag säger nej till. Jag är lite osäker på om jag ger er rätt länk till caféet, men jag tror att tipsaren menade Ruter Retro Café, och för att komma till deras hemsida klicka här.

Jag bjuder idag på en nytagen bild. Den togs under dagens Skinklopp som avgjordes i 20 cm snö (varav 15 cm nysnö).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar