lördag 8 december 2012

Egenkomponerad pizza

Jag har nu tagit mig en närmre titt på upplevboden.nu. Eftersom det är vinter är det inte riktigt rätt årstid att hitta aktiviteter för sommaren, så jag får ta och återkomma till den sidan när våren närmar sig. Det fanns en hel del aktiviteter där som jag redan stött på via andra sidor och redan tagit upp här på bloggen, dock så hittade jag bastubad med pizzabakning som lockar. Det verkade mycket lugnt, avslappnande, mysigt och framförallt gott med egenkomponerad pizza!

Förutom aktiviteter tog jag en titt på restaurangerna som fanns upplagda på sidan. Där fastnade jag för två stycken som kan vara värda ett besök, Norrigården och Kallkällan. Norrigården, ett 1700-tals hus med bibehållen rumsindelning och interiör och Kallkällan, en restaurang i naturskön miljö som bland annat serverar lokalproducerat och Lapplands guldkorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar