tisdag 26 mars 2013

Tiden går fort

Oj vad tiden går fort! Fast på ett sätt vill jag ju det eftersom jag vill ha vår och sommar, men samtidigt medför det att jag skjuter vissa saker åt sidan, som bloggen till exempel. Planeringen har stått stilla nu sedan senaste inlägget, jag har haft mycket att göra med mina studier, men efter påsk tar jag nya tag.

Jag skulle i helgen ha varit på turistmässan i Göteborg, men det fick jag inte ihop planeringsmässigt. Jag fick samtidigt vetskap om att UpplevSverige mässan i Stockholm har ställts in, det var tråkigt. Men jag har iaf vart på en (eller två) andra mässor, vildmarksmässan och allt för sjön, i Älvsjö, för några veckor sedan. Då kunde man se mig med både t-shirt och keps som reklampelare. Då pratade jag med Swedish Lappland, som ville ställa upp och förse mig med "material" för planeringen det var toppen!!!:)

Nu har även en ny podcast från O-Ringen publicerat, den ska jag lyssna på när jag får tid. Och ett nytt nummer av O-RINGEN tidningen kommit ut, alltid läsvärt.

I påsk kommer det bli tävlingspremiär för mig, det ska bli riktigt kul. Jag längtar.

Nu hoppas jag på sol och fint väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar