tisdag 6 augusti 2013

Hemma

Jag glömde igår skriva att vi på vägen ner från Krokom åkte och tittade på Storstupet och Helvetesfallet utanför Orsa, dock var det en liten besvikelse. Jag trodde att det skulle forsa fram betydligt mer vatten än vad det gjorde.

Igår kom vi hem. Vi åkte från Karlstad på förmiddagen och var hemma vid 16-tiden. Det blev bara massa bilkörning med undantag för några korta stopp.

Det var på ett sätt skönt att komma hem men det känns konstigt att det är över. Resan som jag planerade i ett år är nu över. Semestern tog oss tre veckor, 435 mil, gav oss massa upplevelser och minnen och vi hade fantastiskt väder.

Det som jag har insett under denna resa är att Sverige faktiskt har mycket att erbjuda. Bara man tar sig tid att ta reda på vad varje stad/samhälle har för sevärdheter/turistmål etc. som man kan besöka. På så sätt har bloggen varit mycket bra, vi har haft mycket hjälp av den under resan. När vi kom fram till en stad vad det bara att gå in på bloggen och läsa vad jag hade skrivit och sedan välja vad vi ville se/göra.

Jag vi tacka alla läsare som jag har haft under året, och speciellt tack till O-Ringen som synliggjorde min blogg på olika sätt. Jag kommer under veckan lägga ut bilder på bloggen så ni även kan få se vad det är vi har hittat på under andra halvan av O-Ringen och på resan hemåt.

Om någon skulle vilja komma i kontakt med mig nås jag fortsättningsvis på norrlandssemester2013@gamil.com

Och ännu en gång, TACK till alla läsare och O-Ringen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar